Június 23:

Ma van a Spam ellenes Világnap!

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Szerző: | Email marketing, Online Marketing Blog | 4 hozzászólás

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk.

Míg néhány éve szinte csak külföldi Viagra spameket kaphattunk itthon, ma már a inkább a magyar levélszemetek árasztják el az e-mail fiókokat. A jelenség sajnos most van felfutóban az itthoni spam üzletpolitikát választó és az azokat kiszolgáló vállalkozásoknak köszönhetően.

Ezért van szükség az ilyen kezdeményezésre, mint a Spamellenes Viágnap.

spamellenes világnapSzerencsére a levelező kliensem spamszűrője kiváló, így 99%-os pontossággal automatikusan olvasottnak jelölve levélszemét mappába küld mindent ami oda való. Ha néha mégis átjut egy-két hulladék, azt spamnek jelölöm amit a rendszer megjegyez. Legközelebb már a megfelelő helyre teszi az új szemetet is.

Néha ha belenézek ezekbe a mappákba, döbbenettel látom, hogy bőséges a spam felhozatal, spamelő “vállalkozótársaink” és az őket kiszolgáló “szolgáltatók” igencsak aktívak, sőt, egyre aktívabbak.

Biztos vagyok benne, hogy neked eszedbe sem jut kéretlen leveleket küldeni. Tudom, hogy nem.

Ha online szeretnél értékesíteni, spam küldése helyett az alábbiakat tedd:

  1. Legyen minőségi, bizalmat elnyerő, marketing szempontoknak megfelelően kialakított, 2014-es viszonyoknak megfelelő weboldalad vagy webáruházad (ingyen tárhely-ingyen domain felejtős). Ebben itt tudok neked segíteni>>
  2. Legyen valami olyan, az érdeklődők számára értékes, de ingyenesen (e-mail címért cserébe) megszerezhető “csali” anyagod, amivel eléred, hogy az érdeklődők feliratkozzanak. Hogy milyen a jó csali? Erről itt és itt írtam korábban.
  3. Ha a fenti kettő megvan, épülni fog szépen a listád, amihez idő kell, de ez a lista nagyságrendekkel minőségibb és hatékonyabb lesz, mint egy vásárolt vagy illegálisan szerzett spamlista.
  4. Küldj rendszeresen hasznos információkat a feliratkozóidnak, tartsd velük a kapcsolatot, nyerd el a bizalmukat és meglátod, vásárolni is fognak.

Neked mi a véleményed a spamküldőkről, spamelésről? Milyen tapasztalataid vannak? Hogy védekezel ellenük? Oszd meg velünk!


Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.