Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Szerző: | Email marketing, Online Marketing Blog | 0 hozzászólás

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a listaépítés. A potenciális vevőid a listádon vannak. Hála a jó csalidnak… Ha már érted, hogy miért fontos a listaépítés, akkor már csak az a kérdés, hogy milyen a jó csali és mi legyen a csalid, ha az interneten akarsz horgászni?

Az előző részben megnéztük, hogy a jó feliratkozási csali…

A jó feliratkozási csali, listaépítés

Nem kerül neked sokba | A célcsoportodnak elég értékes | Vonzza a feliratkozókat mint a mágnes (akarjon hozzájutni és örüljön, hogy “csak” az email címébe kerül)!

 

Íme 10 szuperhatékony feliratkozási csali…

ami ha a célcsoportod számára hasznos és értékes tartalommal valamint minőségi kivitelezéssel párosul, abszolút megfelelhet a fenti 3 szempontnak:

1. Letölthető e-book

Ez a legnépszerűbb, legkönnyebben elkészíthető feliratkozási csali. Szövegszerkesztővel megírod, képekkel illusztrálod és pdf-ben mented. Hogy miről írj? Amihez te értesz, de én nem! Valószínűleg te jobban értesz ahhoz amivel foglalkozol, mint a célcsoportod!

2. E-mail tanfolyam

Akár lehet ugyanaz, mint amit az e-bookban írnál, csak nem egyszerre adod oda, hanem leckék formájában küldöd el a fejezeteket, témaköröket.

3. Videó, videótanfolyam

Ha a csalid formátumának a videót választod, akkor az e-book vagy e-mail tanfolyam anyagát kell egy vagy több videóban feldolgoznod. Elég jól működik, népszerű mostanában. Hátránya, hogy az elkészítése igényel némi technikai ismeretet és eszközöket.

4. Tudáscsomag

Az előzőek kombinálásából is összeállítható. Azaz a csaliban átadni kívánt információmennyiséget szépen elosztod több formátumra: Feliratkozáskor egy e-book, majd e-mail tanfolyam vagy videó, esetleg videótanfolyam formában a folytatást később adagolva. Előnye, hogy úgy tűnik, hogy többet ad, mint egy e-book, ezáltal értékesebbnek tűnik, ergo vonzóbb…

5. Hanganyag

A videó egyszerűbb változata. Ha nem megy még a videó készítés, kezdhetsz ezzel is. De a hatékonysága érthetően kisebb, mint a videónak, hiszen kisebb az élvezeti értéke és a hasznosíthatósága. Ennek az a közismert tény az oka, hogy amit látunk és hallunk az jobban “átjön”, jobban megmarad, mint amit csak hallunk.

6. Skype konzultáció

Adhatsz listaépítési csaliként ingyenes Skype konzultációt a feliratkozóknak. Hátránya, hogy személyre szabott, ezért időigényes. Mindenkivel külön-külön kell foglalkozni. Alapvetően ingyen van számodra is, bár az idő pénz…

7. Vásárlási utalvány

Nagyon egyszerű feliratkozási csali, és értékes is. Értéke pénzben kifejezhető a feliratkozó számára, ami fontos érv lehet, ha amúgy is érdeklődik a termékeid iránt…

8. Blogértesítő

Kínáld fel, hogy ha tetszettek az oldaladon, a blogodban olvasható cikkek, iratkozzon fel a blogértesítődre, hogy értesíteni tudd, amikor új tartalmat, új cikket publikálsz.

9. Termékminta

Küldjön felbélyegzett, megcímzett válaszborítékot vagy csak a postai költséget kell kifizetnie és ingyenes termékmintát, próbaterméket küldesz neki

10. Valamilyen fizikai termék

Feliratkozáskor kínáld fel csaliként, hogy ha betér az üzletedbe és megmondja az e-mail címét amivel feliratkozott, akkor kap egy pár zoknit, pólót, nyakkendőt, sálat, kávét, francia krémest, vitamintcsomagot, stb… Ha az üzletedbe tért be először akkor szóban kínáld fel, hogy ha feliratkozik itt most azonnal (elé tolsz egy laptopot vagy egy papír feliratkozási űrlapot), akkor azonnal kap egy pár zoknit, pólót, nyakkendőt, sálat, kávét, francia krémest, vitamint, stb… És még a nagy akciókról sem fog lemaradni, mert tudod majd értesíteni! Ha nincs fizikai üzleted csak weboldalad vagy webáruházad, akkor ugyanezeket el is postázhatod, bár ez már költségesebb…

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.