A vevőszerző rendszered három fő összetevője

A vevőszerző rendszered három fő összetevője

Szerző: | Internetes értékesítés, Online Marketing Blog | 0 hozzászólás

Mi kell ahhoz, hogy az interneten értékesíteni tudd a termékeidet, szolgáltatásaidat? Mi az a 3 alapvető összetevő, aminek a megléte mindenképpen szükséges az online sikerhez?

1. Weboldal vagy webáruház
2. Hírlevélküldő rendszer
3. Online marketing ismeret és kampánystratégia

Mindegyik egyformán fontos. Ez a három pillér az alapja az online vevőszerző rendszereknek. Nos, a helyzet az, hogy sokan már itt, ennél az alapvető hármasnál elhibázzák! Sajnos a legtöbben ráadásul mind a hármat…

Vegyük sorba mindegyiket és mivel ezek egy rendszert alkotnak, kezeljük is őket egy rendszer részeként… Induljunk most el “hátulról” visszafelé:

3. Online marketing ismeret és kampánystratégia

Az kérem sajnos nem úgy van, hogy felteszem a weboldalra és majd eladja magát. És ha már online üzletről van szó, akkor az a jó megoldás, ha egyszer felépíted, “bekapcsolod” és a rendszered teszi a dolgát… Ehhez már szükséged van magasabb szintű kampánytechnikák ismeretére.

Ez utóbbit, a magas szintű online értékesítési technikát meg tudom tanítani neked, ezért készült a Kampány-Kirakó oktatócsomag. Profi tudásanyag profi kampányokhoz. Tanulmányozd át, másold le, állítsd össze és kapcsold be…

2. Hírlevélküldő rendszer

Gyakori hiba, hogy sokan nem mérik fel, vagy hibásan mérik fel a megvásárolandó, előfizetendő hírlevél szoftvert. Szinte csak egy dologra koncentrálnak: Lehet vele hírlevelet küldeni… Mire arra a szintre jutnak, hogy komolyabb kampánytechnikákat ismernek meg, kiderül, hogy a rendszerükkel azokat nem igazán lehet megvalósítani.

Ha komolyan akarod csinálni az internetes bizniszt, akkor komoly, összetett funkciókat, kifinomult automatizmusokat kezelni képes rendszerre lesz szükséged. Van tippem arra, hogy ár-érték arányban a legprofibb hírlevél küldő rendszered legyen. Szerencsére nem is igényel nagyon komoly befektetést!

1. Weboldal vagy webáruház

Végül, de nem utolsó sorban itt van a legelső, amit szándékosan hagytam a végére. Azért kiemelten fontos, mert ez az amit mindenki látni fog. A weboldallal indul el (vagy éppen nem indul el) a számodra kívánatos folyamat.
Nagyon sok múlik a megfelelő weboldalon, sokkal több mint gondolnád! A weboldalad, webáruházad az online boltod, ahova szeretnéd becsalni a látogatót és szeretnéd, hogy vásároljon nálad.

Sokan beleesnek abba a hibába főleg kezdőként, hogy ingyen meg akarják úszni a weboldal kérdését. Ezért valamelyik ingyenes tárhelyen ingyenes honlapot készítenek magunknak. De az ingyenességnek hatalmas ára van!

Konkrétan az, hogy nem teljesül az a cél, amiért a weboldal készült.

Vajon miért?

Egyrészt mint említettem, a weboldalad a boltod online megfelelője. Boltnak alkalmas üzlethelyiséget sem lehet ingyen venni vagy ingyen bérelni! Ugyanez igaz az online bolt esetén is.

Másrészt, ahogyan Te is, úgy a leendő vevőd is menekül az agresszív reklámok elől! Gondolj csak a kereskedelmi TV csatornákra. Az ember kikészül idegileg, ha véletlenül egy értelmesebb műsort szeretne megnézni!

A kereskedelmi csatorna ingyen szórakoztat minket, de valamiből ő is élni akar (nem is rosszul), ezért még a TV Híradót is megszakítja kétszer reklámszünettel.

Szerintem már tudod, hová akarok kilyukadni. Ha ingyen kapod a weboldalt, a tárhelyet és a(z) (al)domain nevet, akkor ugyanazt kapod, mint a TV-ben: Agresszív, tolakodó, erőszakos és elviselhetetlen mennyiségű reklámot!

Miért gondolod, hogy ilyen környezetben szívesen időzik bárki is egy üzleti célú weboldalon? Elmenekül, mert túl nagy reklámterhelés, túl nagy reklámstressz éri. Ráadásul elvész a lényeg az ugráló, villódzó reklámtengerben…

Akkor most mi az olcsó és mi a drága? Vannak esetek, amikor az olcsóbb hosszú távon sokkal drágább. Vevőt veszteni sokkal drágább. Reklámmentesítésért fizetni sokkal drágább…

A jó megoldás az, ha saját bérelt tárhelyeden, saját domain név alatt saját tulajdonú weboldalt vagy webáruházat üzemeltetsz. Olyat, ahol ott és csakis az a tartalom jelenik meg, amit Te és ahol Te szeretnéd!

Azonban ezt is el lehet rontani, például ha mindenen spórolni akarunk. Így születnek az amatőr, hibát hibára halmozó honlapok. Az ilyen oldalakon első ránézésre látszik, hogy a tulajdonosa maga készítette kellő ismeret nélkül. Egy weboldal felépítése szakértelmet, gyakorlatot, online értékesítési ismeretet és kampánytapasztalatot igényel!

De a profi design és grafika sem elég. A webdesignereknél gyakran a marketing ismeret és az értékesítési tapasztalat hiányzik. Bár a design jó, de az oldal még mindig “régi típusú céges” oldalhoz áll közelebb, ami ma már szintén nem működőképes. Jól néz ki, de nem működik.

Persze megcsinálhatod magad is. Ezzel lehet, hogy rövid távon spórolsz valamennyit. De az, hogy profi, minden szempontnak megfelelő weboldalt készíts, meglehetősen sok ismeretet igényel, aminek a megszerzése éveket fog igénybe venni. Ezért az eredmények is évekkel később fognak jelentkezni. Addigra meg lehet, hogy feladod…

Valakivel megcsináltatni drágábbnak tűnik, de sok esetben nem az. Kivéve, ha irreálisan magas árat fizetsz érte. Ha ugyanis egyből megfelelő weboldallal indulsz és a többi összetevő is rendben van, a terméked is piacképes, akkor az eredmények is hamarabb fognak jelentkezni…



Weboldalkészítés csomagjainkban minden együtt van, amire az internetes üzlethez szükséged lesz, kompromisszumok nélkül…

Weboldal és Webáruház készítési ajánlatunk>>


Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.