Beköszöntött az ősz és vele együtt valami más is.

Elkezdődött az év utolsó üzleti negyedéve... Neked vajon milyen lesz?

Beköszöntött az ősz és vele együtt valami más is. Elkezdődött az év utolsó üzleti negyedéve… Neked vajon milyen lesz?

Szerző: | online kampány, Online Marketing Blog | 0 hozzászólás

Ha vállalkozó, cégvezető vagy, akkor valószínűleg számodra is most következik az év talán legizgalmasabb időszaka.

Hogy miért mondom ezt? Azért, mert a szeptemberi nyárutóból észrevétlenül átléptünk a hűvös októberbe, ami pedig köztudottan az év utolsó negyedévének kezdete, első hónapja.

Az év utolsó negyedéve pedig, szintén köztudottan a kereskedelem legerősebb időszaka: A cégek többsége ilyenkor az utolsó két hónapban ad el annyit, mint az év többi részében!

Ha te is úgy érzed, hogy lenne mit behoznod ebben az évben, ha jó lenne magad utolérni az eladásokat illetően, ha eladható terméked/szolgáltatásod is meg van hozzá (vagy legalább az ötleted), akkor itt az ideje, hogy rálépj a gázra és gyorsítópályára állítsd a vállalkozásodat!

És tudod, hogy hol van a legnagyobb esélyed a gyorsítópályára?

Elárulom: AZ INTERNETEN.

Mert amíg a hagyományos bolti kiskereskedelem csak vegetált ebben az évben is, addig az online kereskedelem ez évben is növekedni tudott, csakúgy mint a korábbi, nem éppen könnyű években!

Tudom, hogy csodák online sincsenek, de gondolj bele, hol van mégis több lehetőséged a forgalmadat növelni? Az üzletedben/boltodban magas költségekkel és nagy kockázattal vagy az interneten minimális költségekkel és szinte nulla kockázattal?

De az interneten sem mindegy, hogy hogyan csinálod! Itt is lehet jó vagy rossz a stratégiád és az eredmény is ennek megfelelő lesz…

Mit kell csinálnod?

  • Válassz ki egy vagy több húzó terméket, népszerű terméket. Olyat, amelyik biztos megoldást jelent a célcsoportod egyik (vagy legnagyobb) égető problémájára.
  • Találj ki, állíts össze ebből/ezekből egy visszautasíthatatlan ajánlatot.

Az ajánlatról:

  • Ne csak kedvező árban gondolkozz! Egy ajánlat nem csak a nagyon kedvező ára miatt lehet visszautasíthatatlan! Inkább azért, mert az árához képest sokkal többet ad, mint amennyi az ára alapján elvárható volna!
  • Tehát adj inkább normál áron vagy drágán, de adj többet! Ne ess bele a “padlóár” hibájába, mert abból nagyon nehéz visszajönni!
  • Tervezd meg a kampánystratégiádat, mert hogy ez is kell ám hozzá ha egyszerre szeretnél sokat eladni. Nem lesz elég csak a weboldaladra kiírni, hogy “ez és ez ennyiért kapható”…
  • Ha meg van a kampánystratégia is, akkor kezdj hozzá a megvalósításhoz. Kezdd el lépésről-lépésre felépíteni a kampányrendszeredet, a gépezetet, ami az egészet a háttérben szinte teljes egészében automatikusan működtetni fogja.

Hogy mindig az következzen aminek következnie kell az értékesítési folyamatban, hogy mindig minden akkor és úgy történjen ahogyan azt Te megtervezted.

Ha még nem készítettél önállóan online értékesítési kampányt, valószínűleg még nem tudod, hogy a folyamatnak ez az utóbbi, rendszertervezés, felépítés, automatizálás talán a legbonyolultabb, legösszetettebb része. A termék és az ajánlat “kitalálása” könnyebb, mert az általában adott. De a jól kitalált ajánlatot is tökéletesen agyon lehet vágni ha nincs mögötte rendszer vagy hibásan felépített a rendszer.

Szerencsére neked ezzel nem lesz gondod, ha megismered és használod a Kampány-Kirakó és Kampány-Extrák oktatócsomagokat, amelyek pont erről szólnak, és lépésről-lépésre végigvezetnek a kampánytervezés, kampány felépítés valamint a kampány automatizálás folyamatán.

Az anyagban található kampánysémát pedig csak le kell másolnod, függetlenül attól, hogy milyen termék értékesítésére akarod használni.

Ha a terméked vagy szolgáltatásod olyan amit egyébként is el lehet adni az interneten, akkor használható lesz hozzá az anyagban ismertetett kampánymodell. De szinte minden termék ilyen… Nem is jut eszembe hirtelen olyan valami, amit ne lehetne a neten értékesíteni.

Ha egyetértesz velem ebben és jó lenne egy precíz, lézerpontos, másolható útmutató a kampányaid felépítéséhez, akkor nézd meg ezt a csomagot!

Minden benne van, amire szükséged lesz ahhoz, hogy a kampányaidat technikailag tökéletesen felépítsd és azok értékesítő automataként végezzék a dolgukat!

Most még időben vagy: Novemberben megtanulod hogyan kell profi kampányt készíteni, decemberben pedig már élesben kipróbálod a tanultakat!

Az sem baj, ha még nincs vagy nem megfelelő a weboldalad, mert a csomaghoz járó egyik ajándék videó alapján még gyorsan “összedobhatsz” egyet…

A KAMPÁNYKÉSZÍTÉS OKTATÓANYAG JELENLEG NEM KAPHATÓ


Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.