Exit Intent Popup

Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup:

Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal ellentétben nem zavarja a látogatót az oldalad böngészésében, nem tolakodik rögtön az oldal betöltődésekor. Ha a látogató megteszi azt amit elvársz tőle, pl. feliratkozik, vásárol, stb. (ezt hívjuk konverziónak), akkor optimális esetben nem is találkozik a felugró ablakkal.

“Töltsd le az e-bookot!” popup
“Iratkozz fel!” popup
“Kérd a kedvezménykupont!” popup

Ha azonban úgy akarja elhagyni az oldaladat, hogy nem valósult meg semmilyen konverziós cél, akkor a popup az utolsó előtti pillanatban működésbe lép és megjelenít egy “kihagyhatatlan ajánlatot”, ami lehet egy letölthető e-book vagy egy kedvezmény kupon, esetleg egy rendkívül kedvező árú belépőtermék megvásárlása.

A popup figyeli az egérkurzor mozgását és csak akkor lép működésbe, amikor a kurzor közvetlenül a képernyő felső széléhez ér, azaz amikor a látogató valószínűleg be akarja zárni az oldalt. Ha a látogató ennek hatására él a popup által megjelenített ajánlattal, akkor a popup neki már nem fog többet megjelenni. Ha nem, akkor az általad tetszőlegesen beállított idő (pl. 14 nap) után fog ismét megjelenni, ha ismét meglátogatja az oldaladat és ezúttal is távozni akar anélkül, hogy feliratkozna vagy vásárolna.

Az Exit-Intent Popup opcionálisan választható bármelyik weboldalcsomagunkhoz. A popupok tartalma, arculata, megjelenítési beállítása bármikor tetszőlegesen változtatható. A popupok megjelenési mennyisége korlátlan, annyiszor fog megjelenni ahányszor szükség van rá!

Hatékonysága egészen elképesztő, így mindenképpen a legajánlottabb kiegészítő!

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.