Uborkaszezon az online értékesítésben.

Van ilyen egyáltalán?

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

Szerző: | Email marketing, Online marketing, Online Marketing Blog | 0 hozzászólás

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon.

Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon?

Ha igen, az nagy hiba! Hiszen gondolj csak bele, hogy a fenti, tipikus nyári tevékenységek is mind-mind vásárlással járnak. Az emberek ilyenkor is költik a pénzüket. Hasonló mértékben vagy még jobban mint az év utolsó két hónapjában. Azért keresték meg, hogy elköltsék.

Kinél fognak az emberek ilyenkor pénzt költeni?

Vagy nálad, vagy másnál. Ha tudnak rólad, ha vonzó az amit kínálsz számukra és szükségük is van rá, akkor vásárolni fognak. Ha nem, akkor is, csak akkor másnál. Ez holtbiztos.

Mert ha utazni, ha strandolni, ha nyaralni akarnak, ahhoz bizony rengeteg dolgot kell megvenni, többféle szolgáltatást kell igénybe venni.

Utazásszervezés, szállás, élelmiszer, vendéglátás, ruházat, fürdőruha, autó, stb…, hogy csak a legalapvetőbbeket említsem.

Ezeket mind-mind egy-egy vállalkozástól, cégtől fogják beszerezni. Attól, aki utánuk szól, hogy tőle vegyék meg!

Oké, hogy ezek tipikusan nyárral, nyaralással kapcsolatos dolgok és Te nem ilyeneket árulsz. De Te is tudod, hogy nem nyaral mindenki. És ha igen, akkor sem egyszerre. És arra is szüksége van éppen most valakinek, amit Te árulsz vagy szolgáltatsz. Legfeljebb még nem tud róla.

Például, ha Te nyelvtanfolyamokat árulsz, bár valószínűleg nem ez a főszezonod, de hidd el, hogy lesz olyan, aki éppen nyáron akar tanulni, vagy most ér rá vagy most van rá pénze, hogy nyelvet tanuljon.

Ha a városodban több tanfolyam is van, melyikből fog választani? Azokból akik felhívják magukra a figyelmet, vagy azokból akik csendben vannak, mert most “nem érdemes erőlködni, hiszen uborkaszezon van”…

A kampány azért is kiváló értékesítési forma, mert vásárlási igényt kelt az emberekben a termékeid iránt. A kampánnyal felhívod magadra a figyelmet, adsz egy jó okot, hogy “hé emberek, ezt most vegyétek meg és nem máskor…”

Hívd fel magadra a figyelmet holtszezonban (is), azaz:

KAMPÁNYOLJ! Találj rá okot és KAMPÁNYOLJ!

Ne várj arra, hogy majd észrevesznek (ha leérett az uborka)!

Tanuld meg az Online Értékesítési Kampányok készítését, összeállítását a legrészletesebb technikai oktatóanyagból és kezdd el felépíteni, beüzemelni a nyári kampányaidat! Azután az őszieket. Azután az év végieket! Közben pedig a rendkívülieket!

Mit kapsz ezzel a két csomaggal?

  • 2 db kézikönyv, hogy olvasni is tudd (100 oldal)
  • 21 db részletes képernyővideó (7 órányi anyag)
  • Kampányterv, teljes kampányszisztéma, ellenőrző listák, értékes bónuszok, stb…

kampánykészítés, online marketing

A csomag jelenleg nem kapható!


Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.