A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon.
Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon?
Ha igen, az nagy hiba! Hiszen gondolj csak bele, hogy a fenti, tipikus nyári tevékenységek is mind-mind vásárlással járnak. Az emberek ilyenkor is költik a pénzüket. Hasonló mértékben vagy még jobban mint az év utolsó két hónapjában. Azért keresték meg, hogy elköltsék.
Kinél fognak az emberek ilyenkor pénzt költeni?
Vagy nálad, vagy másnál. Ha tudnak rólad, ha vonzó az amit kínálsz számukra és szükségük is van rá, akkor vásárolni fognak. Ha nem, akkor is, csak akkor másnál. Ez holtbiztos.
Mert ha utazni, ha strandolni, ha nyaralni akarnak, ahhoz bizony rengeteg dolgot kell megvenni, többféle szolgáltatást kell igénybe venni.
Utazásszervezés, szállás, élelmiszer, vendéglátás, ruházat, fürdőruha, autó, stb…, hogy csak a legalapvetőbbeket említsem.
Ezeket mind-mind egy-egy vállalkozástól, cégtől fogják beszerezni. Attól, aki utánuk szól, hogy tőle vegyék meg!
Oké, hogy ezek tipikusan nyárral, nyaralással kapcsolatos dolgok és Te nem ilyeneket árulsz. De Te is tudod, hogy nem nyaral mindenki. És ha igen, akkor sem egyszerre. És arra is szüksége van éppen most valakinek, amit Te árulsz vagy szolgáltatsz. Legfeljebb még nem tud róla.
Például, ha Te nyelvtanfolyamokat árulsz, bár valószínűleg nem ez a főszezonod, de hidd el, hogy lesz olyan, aki éppen nyáron akar tanulni, vagy most ér rá vagy most van rá pénze, hogy nyelvet tanuljon.
Ha a városodban több tanfolyam is van, melyikből fog választani? Azokból akik felhívják magukra a figyelmet, vagy azokból akik csendben vannak, mert most „nem érdemes erőlködni, hiszen uborkaszezon van”…
A kampány azért is kiváló értékesítési forma, mert vásárlási igényt kelt az emberekben a termékeid iránt. A kampánnyal felhívod magadra a figyelmet, adsz egy jó okot, hogy „hé emberek, ezt most vegyétek meg és nem máskor…”
Hívd fel magadra a figyelmet holtszezonban (is), azaz:
KAMPÁNYOLJ! Találj rá okot és KAMPÁNYOLJ!
Ne várj arra, hogy majd észrevesznek (ha leérett az uborka)!
Tanuld meg az Online Értékesítési Kampányok készítését, összeállítását a legrészletesebb technikai oktatóanyagból és kezdd el felépíteni, beüzemelni a nyári kampányaidat! Azután az őszieket. Azután az év végieket! Közben pedig a rendkívülieket!
Mit kapsz ezzel a két csomaggal?
- 2 db kézikönyv, hogy olvasni is tudd (100 oldal)
- 21 db részletes képernyővideó (7 órányi anyag)
- Kampányterv, teljes kampányszisztéma, ellenőrző listák, értékes bónuszok, stb…
A csomag jelenleg nem kapható!