Szövegírás

Neked is a szövegírás a mumusod?

Neked is a szövegírás a mumusod?

Szerző: | Online Marketing Blog, Szövegírás | 0 hozzászólás

Van az online marketingen belül egy olyan terület, amely legalább annyira fontos (ha nem fontosabb), mint a technikai ismeretek. Akár hiszed, akár nem, de tényleg sok múlik rajta, hiszen végső soron ez az, aminek hatására a weboldalad látogatójából először feliratkozó, majd vásárló lesz.

Ez a terület, szerintem már kitaláltad, a SZÖVEGÍRÁS! Lehet bármilyen jól felépített a marketing rendszered, ha nem jó a szöveged! De fordítva is pont ugyanígy igaz! Lehet bármilyen jó a szöveged, ha rosszul felépített a rendszered, vagy nincs is működőképes marketing rendszered!

Éppen ezért, 2013-ban a 3 legfontosabb dolog amire fókuszálnod kell ha eredményeket akarsz:

  • Marketing szemléletű és megfelelően felépített weblap
  • Profi marketing és hírlevél gépezet, megfelelő kampánystratégia és kampányismeret
  • Tudatosan felépített kommunikáció: Vevővonzó (és nem vevőriasztó!) tartalom és szöveg
2013 a tartalommarketing éve, tehát nagyon fontos erre a területre kiemelt figyelmet fordítani, de ez nem jelenti azt, hogy az első két pont kevésbé lenne fontos! Ha a három közül csak egy is hiányzik vagy nem megfelelő, akkor a másik kettő sem működik, vagy csak minimális hatásfokkal!

Ezért most fókuszban a szövegírás!

Neked is a szövegírás a mumusod? Van úgy, hogy csak ülsz a monitor előtt órákig, amíg kiizzadsz magadból valami levélszöveg vagy weblapszöveg félét? Aztán meg nem úgy jönnek az eredmények, ahogyan várod, hiába töltöttél el vele órákat?

 

Ne izgulj, nem vagy ezzel egyedül! Tudom, hogy a legtöbb weblap tulajdonos küzd a szövegírással, ami nem is csoda, hiszen az iskolában eltöltött évtizedek alatt ezt sehol nem tanították. Csak azt tanították meg, hogy kell mindenért elnézést kérni, engedélyt kérni, távolságtartóan, hivatalosan mellébeszélni. Most meg a bevételed múlik rajta… Felejtsd el! Az interneten ez nem működik!

A helyzet az, hogy az egész eddigi életedet a hivatalos fogalmazás kísérte, tudod a “felhívjuk szíves figyelmét, hogy…” meg a “szíveskedjen kitölteni és aláírni…”, és a hasonló szörnyűségek…

Ezért születnek a “Cégünk 1998-ban alakult azzal a céllal, hogy bla-bla-bla…” szövegű értékesítésre teljesen alkalmatlan weboldalak!

Nincs mese! Nem csak a technikai ismereteket kell megtanulnod, hanem egyszer és mindenkorra profi szövegelővé kell képezni magadat! A vállalkozásod jövője múlik rajta!

Ne aggódj, kötelességemnek érzem, hogy segítsek. Mert tudom, hogy csak akkor leszel elégedett az itt tanult marketing információkkal és kampánystratégiákkal, ha a kampányaid, a kiküldött leveleid hozzák is a várt eredményeket! Persze nem én foglak szövegírásra tanítani, mert van aki nálam ezt sokkal jobban csinálja! Ő az ország szerintem legjobb szövegírója, akinek könyveit, anyagait én a szövegírás bibliáiként tartom számon!

Ő Odrovics János, akitől az igazi vevőismereten alapuló szövegírást tanulhatod meg. Ő ebben vérprofi!

Emlékszem, annak idején az első weblapom szövegét az utolsó betűig átírtam, miután János első könyvét elolvastam!

Mai napig az ő könyveit használom, ha egy sales szöveget akarok megírni vagy ha kampányt készítek. Mindig találok bennük újat, hasznos ötletet, jól működő kulcsmondatokat, címeket, bekezdéseket, zárásokat…

Ha írtál már valaha is szöveget, akkor tudod, hogy sokszor elkezdeni a legnehezebb. Mi legyen a főcím? Hogy a fenébe kezdj hozzá? Milyen mondattal indíts? Hogyan vezesd fel az ajánlatodat? Hogyan kezeld a felmerülő kifogásokat? Mivel zárd le a szöveget? Mi legyen az utóirat? Egyáltalán milyen elemekből épül fel a jó értékesítő szöveg, egy e-mail vagy egy blogbejegyzés?

Órák is elmehetnek úgy, hogy nem jut eszedbe egyetlen épkézláb mondat sem, amivel indíthatnál! De ha van egy-két jó szövegírás könyved brutálisan jó címsorokkal, seregnyi első bekezdéssel meg átkötéssel, kész szövegmintákkal, akkor sokkal-sokkal könnyebb az egész…

Szóval, ha komolyan gondolod az interneten a jövődet, akkor nézz szét János oldalán és töltsd le az ingyenes szövegírás anyagokat (egész csomag van, 5 ingyenes e-book!!!)

Itt töltheted le az ingyenes szövegírás csomagot, mind az 5 könyvet>>

De meg is vásárolhatod például a Best of Szövegváros anyagot, amely 7 év szövegírói munka eszenciája: 21 fejezet és több mint 300 oldal! Igaz, az ára is nagyon “durva”! Kemény 3.700 Ft! Bruttó! És még egy címsor írás e-könyv is jár hozzá!!! Ennyiért egy sokadrangú szakácskönyvet sem kapsz sehol, nemhogy egy olyan mesteri anyagot, amellyel az ügyfeleid tömegét fogod tudni meggyőzni és vevővé alakítani…

Ha jártál már korábban Szövegvárosban, akkor látogasd meg most újra! Nem fogsz ráismerni!

Szövegváros teljesen megújult és az ingyenes anyagok között van teljesen új is, mint például az Így írj rövid szövegeket című nélkülözhetetlen tudásanyag! Napjainkban ugyanis egyre fontosabb, hogy rövid szöveggel indíts, mert az emberek rohannak… Aztán majd hosszabban is kifejted…

Komolyan ajánlom, hogy legyél Te is Szövegváros lakója és fedezd fel mit nyújthat neked!

Töltsd le János szövegírás anyagait ingyen, közte a legújabbat is!>>

Izgalmas felfedezőutat, eredményes szövegírást kívánok!

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.