Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert…
- el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban,
- ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból,
- azután vevőket akarsz generálni a feliratkozóidból,
- majd visszatérő vevőket szeretnél a korábbi vevőidből
- és mindezt az e-mail marketing segítségével szeretnéd megoldani?
Mert ha így van, akkor képesnek kell lenned arra, illetve nem is neked, hanem a weboldaladnak, az online rendszerednek, hogy ezen a folyamaton végigvigye a weboldaladra terelt érdeklődőket úgy, hogy közben ne vesszenek el!
És nem hogy ne vesszenek el, hanem megtegyék azokat a lépéseket, amiket vársz tőlük!
Tudom, minden érdeklődőből nem lesz vásárló. Sem az interneten, sem a hagyományos üzletekben. De a régi közhely szerint mégis csak az
Érdeklődőből lesz a vásárló…
Ezért nagyon nem mindegy, hogy mennyire hatékony a marketing gépezeted, az online rendszered. Nem mindegy, mert ez az online játék zsebre megy! A tiédre…
Az érdeklődő, aki esetleg feliratkozik nálad, nagy valószínűséggel rövid időn belül megveszi valakitől azt amit Te is árulsz. Vagy nem, mert rájön, hogy mégsem kell neki vagy nem engedheti meg magának.
Tehát az érdeklődők egy részéből biztosan nem lesz vevő. Másik részükből pedig biztosan vevő lesz, de az már egyáltalán nem biztos, hogy nálad. Viszont a döntéséhez, meggyőzéséhez esetleg Te is hozzájárultál a hírleveleiddel, weboldaladdal.
Ha tehát ő végül másnál vásárol, akkor Te előpuhítottál egy vevőt a konkurensed számára… Ő meg bezsebeli a bevételt és a dicsőséget…
Ezért életbevágóan fontos, hogy hatékony és automatikus gépezeted legyen!
- Nem lehet olyan, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd őt manuálisan „meggyőzögetni”!
- Nem lehet, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd őt gyorsan kiszolgálni!
- Nem lehet, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd neki gyorsan megküldeni az előleg számlát vagy a visszaigazolást!
- Nem lehet, hogy egy korábbi vásárlód azért nem vásárol újra tőled, vagy azért vásárol legközelebb mástól, mert nem volt időd levelet írni neki!
És még sorolhatnám, hogy mi az, amit manapság nem engedhetsz meg magadnak, mert a konkurensed hatékonyabb nálad és megelőz…
A fentieket az automatizált rendszered kell, hogy elvégezze helyetted!
Ezért építs automatikus rendszereket!
Ha az interneten akarsz értékesíteni, az egyik legfontosabb ismeret kell, hogy legyen számodra az online kampányok készítése és az automatizált rendszerek építésének ismerete. Egyszer kell megcsinálnod és robotként kiszolgál és végigvisz mindenkit az értékesítési, az adminisztrációs és az utógondozó, újra meg újra vevővé érlelő folyamatokon!
Ha ilyen rendszereket üzemelsz be, akkor már maximum csak egy dolgod van:
A weboldaladra érdeklődőket terelni. Pl. valamilyen hirdetéssel, partnerprogrammal, stb…
Az értékesítést meg a robotpilótád végzi. Nem hagy ki egyetlen érdeklődőt sem és mindenkit azonos minőségben győz meg és szolgál ki.
Apropó, partnerprogram…
A partnerprogram rendszeredet is egyszer kell felépítened. Aztán ez is működhet automatikusan…
Tudtad, hogy a vevőszerzésnek ez a legkevésbé kockázatos vagy költséges módja, mert nem teszel pénz előre bizonytalan eredményt hozó hirdetésekbe. Csak akkor fizetsz jutalékot, ha a partnered vevőt hozott. Olyat, aki ki is fizette a megrendelését…
Nos, mindkettőt (automatikus rendszert és a partnerpogramot), és még sok egyéb pénzhozó marketing módszert is aprólékosan megmutatok, megtanítok Neked úgy, hogy egyetlen kerek rendszerben Te is fel fogod tudni építeni és működtetni a saját online gépezetedet…