Online kampányok készítése,

automatizált rendszerek építése

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Szerző: | Online marketing, Online Marketing Blog | 0 hozzászólás

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert…

  • el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban,
  • ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból,
  • azután vevőket akarsz generálni a feliratkozóidból,
  • majd visszatérő vevőket szeretnél a korábbi vevőidből
  • és mindezt az e-mail marketing segítségével szeretnéd megoldani?

Mert ha így van, akkor képesnek kell lenned arra, illetve nem is neked, hanem a weboldaladnak, az online rendszerednek, hogy ezen a folyamaton végigvigye a weboldaladra terelt érdeklődőket úgy, hogy közben ne vesszenek el!

És nem hogy ne vesszenek el, hanem megtegyék azokat a lépéseket, amiket vársz tőlük!

Tudom, minden érdeklődőből nem lesz vásárló. Sem az interneten, sem a hagyományos üzletekben. De a régi közhely szerint mégis csak az

Érdeklődőből lesz a vásárló…

Ezért nagyon nem mindegy, hogy mennyire hatékony a marketing gépezeted, az online rendszered. Nem mindegy, mert ez az online játék zsebre megy! A tiédre…

Az érdeklődő, aki esetleg feliratkozik nálad, nagy valószínűséggel rövid időn belül megveszi valakitől azt amit Te is árulsz. Vagy nem, mert rájön, hogy mégsem kell neki vagy nem engedheti meg magának.

Tehát az érdeklődők egy részéből biztosan nem lesz vevő. Másik részükből pedig biztosan vevő lesz, de az már egyáltalán nem biztos, hogy nálad. Viszont a döntéséhez, meggyőzéséhez esetleg Te is hozzájárultál a hírleveleiddel, weboldaladdal.

Ha tehát ő végül másnál vásárol, akkor Te előpuhítottál egy vevőt a konkurensed számára… Ő meg bezsebeli a bevételt és a dicsőséget…

Ezért életbevágóan fontos, hogy hatékony és automatikus gépezeted legyen!

  • Nem lehet olyan, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd őt manuálisan “meggyőzögetni”!
  • Nem lehet, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd őt gyorsan kiszolgálni!
  • Nem lehet, hogy egy vevőről azért csúszol le, mert nincs időd neki gyorsan megküldeni az előleg számlát vagy a visszaigazolást!
  • Nem lehet, hogy egy korábbi vásárlód azért nem vásárol újra tőled, vagy azért vásárol legközelebb mástól, mert nem volt időd levelet írni neki!

És még sorolhatnám, hogy mi az, amit manapság nem engedhetsz meg magadnak, mert a konkurensed hatékonyabb nálad és megelőz…

A fentieket az automatizált rendszered kell, hogy elvégezze helyetted!

Ezért építs automatikus rendszereket!

online kampányok készítéseHa az interneten akarsz értékesíteni, az egyik legfontosabb ismeret kell, hogy legyen számodra az online kampányok készítése és az automatizált rendszerek építésének ismerete. Egyszer kell megcsinálnod és robotként kiszolgál és végigvisz mindenkit az értékesítési, az adminisztrációs és az utógondozó, újra meg újra vevővé érlelő folyamatokon!

Ha ilyen rendszereket üzemelsz be, akkor már maximum csak egy dolgod van:

A weboldaladra érdeklődőket terelni. Pl. valamilyen hirdetéssel, partnerprogrammal, stb…

Az értékesítést meg a robotpilótád végzi. Nem hagy ki egyetlen érdeklődőt sem és mindenkit azonos minőségben győz meg és szolgál ki.

Apropó, partnerprogram…

A partnerprogram rendszeredet is egyszer kell felépítened. Aztán ez is működhet automatikusan…

Tudtad, hogy a vevőszerzésnek ez a legkevésbé kockázatos vagy költséges módja, mert nem teszel pénz előre bizonytalan eredményt hozó hirdetésekbe. Csak akkor fizetsz jutalékot, ha a partnered vevőt hozott. Olyat, aki ki is fizette a megrendelését…

Nos, mindkettőt (automatikus rendszert és a partnerpogramot), és még sok egyéb pénzhozó marketing módszert is aprólékosan megmutatok, megtanítok Neked úgy, hogy egyetlen kerek rendszerben Te is fel fogod tudni építeni és működtetni a saját online gépezetedet…

slider_2doboz_kk_kirako

A csomag jelenleg nem kapható!


Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.