Hirdetés, újsághirdetés, szórólap – 1. rész

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Hirdetés, újsághirdetés, szórólap: A legtöbb vállalkozónak ez a három hirdetési lehetőség jut eszébe, ha új vásárlókat akar elérni, esetleg a régieket újra elérni.

A legelső hiba már ott van a dologban, hogy a többség mindig csak új vevők szerzésére gondol. Pedig a vevőt első alkalommal megszerezni a legnehezebb és sokkal többe kerül, mint a régieket újra vásárlóvá tenni!

A második hiba, hogy a már meglévő vevőket is hagyományos hirdetésekkel akarják újra elérni és vásárlásra bírni.

Hogy ez miért nem elég célravezető? Nézzük meg ezt a népszerű hirdetési hármast egy kicsit közelebbről:

Hirdetés, újsághirdetés

  • Egyre kevésbé működik
  • Drága
  • Alkalmi megjelenést jelent
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy kikhez jutott el a hirdetésünk
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk

Szórólap

  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk, ezért legtöbb esetben kukában landol (pedig neked minden egyes darab előállítása pénzbe került)
  • Fizetni kell valakinek, aki teríti
  • “Kukamarketing”

Rádióreklám

  • Valószínűleg viszonylag sokan hallják
  • Nagyon drága
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Szó elszáll…

Televízió

  • Sok emberhez eljut
  • Extrém drága, éppen ezért nem a kis és középvállalkozóknak van “kitalálva”
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Leginkább a multik marketingeszköze

Óriásplakát

  • Valószínűleg sokan látják
  • Nem éppen olcsó
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága egyáltalán nem kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Ez is inkább a multik marketingeszköze

A vállalkozók többsége ezekből a reklám és hirdetési módszerekből “kénytelen” választani. Mi a baj ezekkel a reklámozási formákkal?

A következő részben ezt is megbeszéljük!>>

Ezeket is olvasd el!

This Post Has 2 Comments

  1. Üdv.
    Nagyon tetszik ez az egész, nagyon hasznos és ezek után remélem Én is tudom alkalmazni. Most megosztottam és értékeltem is.
    .

    1. Köszönöm!

Vélemény, hozzászólás?

Küldj üzenetet / Kérj árajánlatot!

Ha kérdésed van vagy árajánlatot kérnél, használd az alábbi üzenetküldő űrlapot! Minden megkeresésre, kérdésre 24 órán belül (vagy még hamarabb) válaszolok!