Hirdetés, újsághirdetés, szórólap...

1. rész

Hirdetés, újsághirdetés, szórólap – 1. rész

Szerző: | Email marketing, Internetes értékesítés, Online marketing, Online Marketing Blog | 2 hozzászólás

Hirdetés, újsághirdetés, szórólap: A legtöbb vállalkozónak ez a három hirdetési lehetőség jut eszébe, ha új vásárlókat akar elérni, esetleg a régieket újra elérni.

A legelső hiba már ott van a dologban, hogy a többség mindig csak új vevők szerzésére gondol. Pedig a vevőt első alkalommal megszerezni a legnehezebb és sokkal többe kerül, mint a régieket újra vásárlóvá tenni!

A második hiba, hogy a már meglévő vevőket is hagyományos hirdetésekkel akarják újra elérni és vásárlásra bírni.

Hogy ez miért nem elég célravezető? Nézzük meg ezt a népszerű hirdetési hármast egy kicsit közelebbről:

Hirdetés, újsághirdetés

  • Egyre kevésbé működik
  • Drága
  • Alkalmi megjelenést jelent
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy kikhez jutott el a hirdetésünk
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk

Szórólap

  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk, ezért legtöbb esetben kukában landol (pedig neked minden egyes darab előállítása pénzbe került)
  • Fizetni kell valakinek, aki teríti
  • “Kukamarketing”

Rádióreklám

  • Valószínűleg viszonylag sokan hallják
  • Nagyon drága
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Szó elszáll…

Televízió

  • Sok emberhez eljut
  • Extrém drága, éppen ezért nem a kis és középvállalkozóknak van “kitalálva”
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága nem vagy csak nehezen kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Leginkább a multik marketingeszköze

Óriásplakát

  • Valószínűleg sokan látják
  • Nem éppen olcsó
  • Alkalmi megjelenés
  • Hatékonysága egyáltalán nem kontrollálható
  • Nem tudjuk, hogy akihez eljut, azt érdekli-e amit hirdetünk
  • Ez is inkább a multik marketingeszköze

A vállalkozók többsége ezekből a reklám és hirdetési módszerekből “kénytelen” választani. Mi a baj ezekkel a reklámozási formákkal?

A következő részben ezt is megbeszéljük!>>

 

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.