Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen szoftvert használsz, mert a választásod nagyban meg fogja határozni az eredményedet is.
Miért ilyen fontos a megfelelő hírlevél küldő szoftver?
Egész egyszerűen azért, mert nem lehetséges és nem megfizethető azt a munkát emberi munkaerővel elvégezni, amit egy profi hírlevél küldő szoftver pillanatok alatt képes elvégezni. Automatikusan kezeli a le és feliratkozásokat, éjjel-nappal. Megerősítteti a feliratkozási szándékot a feliratkozóval. Általad előre meghatározott időpontokban (pl. a feliratkozáshoz vagy az előzőekben kiküldött levélhez viszonyítva) küldi ki a leveleket, szintén teljesen automatikusan. Mint egy robot, mint egy automata asszisztens, dolgozik helyetted.
Ha kézzel próbálod ezt a munkát elvégezni, az nem csak rengeteg idődet vinné el, de bőven benne lenne a hibázás lehetősége is!
A profi hírlevél küldő rendszer részletes statisztikai kimutatásokkal rendelkezik, így mindig követni tudod a leveleid eredményeit, a kampányaid hatékonyságát.
A profi e-mail marketing szoftver több százezres vagy akár milliós e-mail címlistákat is képes kezelni, azaz a leveleiddel rengeteg érdeklődőt érhetsz el. Ha hirdetésekkel, reklámozással próbálnál ekkora elérést szerezni, az megfizethetetlen lenne ahhoz képest, amennyibe egy ilyen szoftver alkalmazása kerül.
Milyen hírlevél küldő rendszerek közül választhatsz?
Alapvetően a hírlevél küldő szoftvereknek kétféle változata jellemző a piacon. Az egyik az „egyszeri díjas” un. „dobozos” szoftver. A másik csoportba tartoznak a havi vagy éves díjért használható un. „előfizetős” online rendszerek.
Szögezzük le: Mindkét típus alkalmas online marketing feladatok ellátására, és mindegyik jobb választás, mintha egyáltalán nem lenne semmilyen szoftvered és manuálisan próbálnád pl. Outlook-ból küldözgetni a hírlevélnek látszó valamiket. Tehát a legfontosabb befektetésed a weboldalad után egy megfelelő hírlevél küldő rendszer vagy szoftver kiválasztása és „beszerzése” legyen!
Hogy melyik típust válaszd? Az egyszeri díjas dobozost vagy az előfizetőset? A következő részben igyekszem alapos segítséget nyújtani ebben a kérdésben!
This Post Has 2 Comments
Mennyiért tudsz megtanítani az e-mail marketingre, és a facebook profi kezelésére? Főleg ez utóbbi lenne fontos, mert Különben el kell mennem az OMA 20 órás képzésére, és végig kell „seggelnem” a két egész napot, ráadásul 60.000 + ÁFÁ-ért!
Van valami olcsóbb ötleted?
Sürgős válaszod várom!
Laci
Kedves Laci, jelenleg sajnos idő és kapacitás hiányában nem tudok ilyesmit vállalni.