Hírlevél küldő szoftver

Az e-mail marketing motorja 1. rész

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Szerző: | Online marketing, Online Marketing Blog | 2 hozzászólás

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen szoftvert használsz, mert a választásod nagyban meg fogja határozni az eredményedet is.

Miért ilyen fontos a megfelelő hírlevél küldő szoftver?

Egész egyszerűen azért, mert nem lehetséges és nem megfizethető azt a munkát emberi munkaerővel elvégezni, amit egy profi hírlevél küldő szoftver pillanatok alatt képes elvégezni. Automatikusan kezeli a le és feliratkozásokat, éjjel-nappal. Megerősítteti a feliratkozási szándékot a feliratkozóval. Általad előre meghatározott időpontokban (pl. a feliratkozáshoz vagy az előzőekben kiküldött levélhez viszonyítva) küldi ki a leveleket, szintén teljesen automatikusan. Mint egy robot, mint egy automata asszisztens, dolgozik helyetted.

Ha kézzel próbálod ezt a munkát elvégezni, az nem csak rengeteg idődet vinné el, de bőven benne lenne a hibázás lehetősége is!

A profi hírlevél küldő rendszer részletes statisztikai kimutatásokkal rendelkezik, így mindig követni tudod a leveleid eredményeit, a kampányaid hatékonyságát.

A profi e-mail marketing szoftver több százezres vagy akár milliós e-mail címlistákat is képes kezelni, azaz a leveleiddel rengeteg érdeklődőt érhetsz el. Ha hirdetésekkel, reklámozással próbálnál ekkora elérést szerezni, az megfizethetetlen lenne ahhoz képest, amennyibe egy ilyen szoftver alkalmazása kerül.

Milyen hírlevél küldő rendszerek közül választhatsz?

Alapvetően a hírlevél küldő szoftvereknek kétféle változata jellemző a piacon. Az egyik az “egyszeri díjas” un. “dobozos” szoftver. A másik csoportba tartoznak a havi vagy éves díjért használható un. “előfizetős” online rendszerek.

Szögezzük le: Mindkét típus alkalmas online marketing feladatok ellátására, és mindegyik jobb választás, mintha egyáltalán nem lenne semmilyen szoftvered és manuálisan próbálnád pl. Outlook-ból küldözgetni a hírlevélnek látszó valamiket. Tehát a legfontosabb befektetésed a weboldalad után egy megfelelő hírlevél küldő rendszer vagy szoftver kiválasztása és “beszerzése” legyen!

Hogy melyik típust válaszd? Az egyszeri díjas dobozost vagy az előfizetőset? A következő részben igyekszem alapos segítséget nyújtani ebben a kérdésben!

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.