E-mail marketing: Ki legyen elérhető?

Te az érdeklődők számára, vagy az érdeklődők számodra? Ez leginkább a marketing stratégiádtól függ: Hagyományos szisztémában az előbbi, e-mail marketingben az utóbbi. A cégvezetők, vállalkozók többsége úgy gondolja, hogy neki és az üzletének kell elérhetőnek lennie a vásárlói számára. Ez alapvetően igaz is. Minden esélyt meg akarnak adni, hogy a vevő elérhesse őket.

Ezért kitolják a nyitvatartási időt, hétvégén is nyitva tartanak, a hirdetéseiket, reklámjaikat tele zsúfolják a heti nyitvatartási idejükkel és az összes létező elérhetőségeikkel, mint például cím, telefonszámok, fax, e-mail, webcím, skype, stb…

Ettől aztán áttekinthetetlen, zavaros, hatástalan hirdetéseket jelentetnek meg.

Ahol ezt megfordíthatod: Az e-mail marketing

Nem lenne gazdaságosabb, ha nem te várnád, hogy egy érdeklődő rád találjon, hanem te érnéd el a potenciális érdeklődőket? Méghozzá akkor, és annyiszor, ahányszor csak akarod!

Mi lenne, ha minden szórólapod célba érne? Mi lenne, ha minden újsághirdetésed célba érne? Nem csak vakon lövöldöznél. Ha csak azoknak küldenél ki szórólapot, akik azt előtte kérik tőled?

A megoldás az e-mail marketing: Építs e-mail címlistát!

Ehhez már szükséged lesz egy jó hírlevél küldő vagy más néven e-mail marketing szoftverre. A hírlevél szoftverben pillanatok alatt létre tudsz hozni egy olyan feliratkozó űrlapot, amit a weboldaladon bárhova kitehetsz. Amivel olyan adatokat kérhetsz be az érdeklődőktől, amilyet csak akarsz.

Hogyan érd el, hogy feliratkozzanak a weboldaladon?

Kínálj valami kézzelfogható előnyt, amiért már megéri megadni az elérhetőségét. Valami, az érdeklődők számára tényleg értékes, hasznos dolgot, amit cserébe ingyen megkaphat. Ő az e-mail címével és a bizalmával fizet neked ezért, ne okozz csalódást!

Próbáld ki az email címlista építést, meglátod, hogy megéri. A lényeg, hogy gyűjtsd az emberek elérhetőségét, persze csak törvényes keretek között!

Az e-mail címlista építés az e-mail marketing alapja. De tényleg csak az alapja, mert még nagyon sok fontos összetevő alkalmazására lesz szükséged a sikerhez!

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.