E-mail marketing: Ki legyen elérhető?

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Te az érdeklődők számára, vagy az érdeklődők számodra? Ez leginkább a marketing stratégiádtól függ: Hagyományos szisztémában az előbbi, e-mail marketingben az utóbbi. A cégvezetők, vállalkozók többsége úgy gondolja, hogy neki és az üzletének kell elérhetőnek lennie a vásárlói számára. Ez alapvetően igaz is. Minden esélyt meg akarnak adni, hogy a vevő elérhesse őket.

Ezért kitolják a nyitvatartási időt, hétvégén is nyitva tartanak, a hirdetéseiket, reklámjaikat tele zsúfolják a heti nyitvatartási idejükkel és az összes létező elérhetőségeikkel, mint például cím, telefonszámok, fax, e-mail, webcím, skype, stb…

Ettől aztán áttekinthetetlen, zavaros, hatástalan hirdetéseket jelentetnek meg.

Ahol ezt megfordíthatod: Az e-mail marketing

Nem lenne gazdaságosabb, ha nem te várnád, hogy egy érdeklődő rád találjon, hanem te érnéd el a potenciális érdeklődőket? Méghozzá akkor, és annyiszor, ahányszor csak akarod!

Mi lenne, ha minden szórólapod célba érne? Mi lenne, ha minden újsághirdetésed célba érne? Nem csak vakon lövöldöznél. Ha csak azoknak küldenél ki szórólapot, akik azt előtte kérik tőled?

A megoldás az e-mail marketing: Építs e-mail címlistát!

Ehhez már szükséged lesz egy jó hírlevél küldő vagy más néven e-mail marketing szoftverre. A hírlevél szoftverben pillanatok alatt létre tudsz hozni egy olyan feliratkozó űrlapot, amit a weboldaladon bárhova kitehetsz. Amivel olyan adatokat kérhetsz be az érdeklődőktől, amilyet csak akarsz.

Hogyan érd el, hogy feliratkozzanak a weboldaladon?

Kínálj valami kézzelfogható előnyt, amiért már megéri megadni az elérhetőségét. Valami, az érdeklődők számára tényleg értékes, hasznos dolgot, amit cserébe ingyen megkaphat. Ő az e-mail címével és a bizalmával fizet neked ezért, ne okozz csalódást!

Próbáld ki az email címlista építést, meglátod, hogy megéri. A lényeg, hogy gyűjtsd az emberek elérhetőségét, persze csak törvényes keretek között!

Az e-mail címlista építés az e-mail marketing alapja. De tényleg csak az alapja, mert még nagyon sok fontos összetevő alkalmazására lesz szükséged a sikerhez!

Ezeket is olvasd el!

This Post Has One Comment

  1. Több rendszert is kipróbáltam, majd egyre letettem a voksom. Minden oldalam, minden csoportom onnan kezelem. Ugyanakkor igaz, hogy nem használom ki a benne rejlő lehetőségeket 100%-ban.

Vélemény, hozzászólás?

Küldj üzenetet / Kérj árajánlatot!

Ha kérdésed van vagy árajánlatot kérnél, használd az alábbi üzenetküldő űrlapot! Minden megkeresésre, kérdésre 24 órán belül (vagy még hamarabb) válaszolok!