Internetes kereskedelem Magyarországon:

200 Mrd várható az idén!

Internetes kereskedelem Magyarországon: 200 Mrd várható az idén!

Szerző: | Internetes értékesítés, Internetes kereskedelem, online kampány, Online Marketing Blog | 3 hozzászólás

Általánosságban elmondható el, hogy a hazai kiskereskedelemben még mindig erősen érezhető a gazdasági válság hatása. A forgalom visszafejlődést mutat, jobb esetben stagnál, de semmiképpen nem növekszik. Ezzel szemben az internetes kereskedelem az a szektor, amely 2012-ben is képes volt növekedni! Tavaly 177 milliárd forint forgalom képződött internetes kereskedelem során, amely 14%-kal szárnyalta túl a 2011-es évet.

A 177 Mrd Ft forgalom a teljes kiskereskedelmi forgalom 2,7%-át tette ki.

Az idei évre is jelentős bővüléssel, számottevő forgalomnövekedéssel számolnak a szakértők az internetes kereskedelem területén, derül ki az eNET.hu idei felméréséből.

Az internetes kiskereskedelem alakulása Magyarországon (A kép és a cikkben közölt adatok forrása: eNet.hu)

Szakértők előrejelzései szerint 2013-ban 200 milliárd forint körül várható Magyarországon az online vásárlás mértéke, sőt várhatóan meg is haladja azt!

Legnépszerűbb online értékesített termékek: Számítástechnika, szórakoztató elektronika, élelmiszer, ruházat, szépségápolás, egészséges életmód, könyv, stb…)

Megéri beszállni az internetes kereskedelembe?

Az emelkedő számok egyértelműen azt mutatják, hogy megéri belépni erre a piacra. Van még hely bőven a 2,7%-os lefedettség mellett. Másrészt látszik, hogy a kereskedelemnek legalább ez a szegmense a válság ellenére is évről-évre töretlenül növekszik!

Az említett felmérés csak a kosaras rendszerű hazai webáruházakat vette figyelembe a felmérés készítése során.

Arra biztatlak téged is, hogy vágj bele te is ha még nem értékesítesz az interneten, vagy kezdd el komolyabban csinálni, ha már csinálod!

És kezdj el rendszeresen kampányolni. Jelentősen fel lehet vele pörgetni a forgalmat, akkor is ha webáruházad van. Válassz ki időnként egy-egy népszerű vagy új terméket, vedd ki egy időre a normál értékesítésből és dobj be rá egy egyhetes online kampányt úgy, hogy adsz rá egy-két jó okot, hogy miért most vegyék meg!

De ehhez nem elég, hogy kiírod a weboldaladra vagy a webáruházadban a termékre, hogy “Most akciós! -15% kedvezmény!”. Az online kampányt, mint értékesítési technikát egészen másképp kell csinálni!

Nemsokára elérhető lesz itt az a “tananyag”, amelyben részletesen megmutatom, hogyan kell sikeres automatizált online értékesítési kampányokat készíteni!

Ezek is érdekelhetnek…

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát!

Exit Intent Popup: Triplázd meg a feliratkozóid (és leendő vásárlóid) számát! Az Exit Intent Popup (exit intent= kilépési szándék) a ma létező leghatékonyabb online konverzió növelő megoldás. Tulajdonképpen egy intelligens felugró ablak, amely a régi popupokkal...

Uborkaszezon az online értékesítésben. Van ilyen egyáltalán?

A nyár úgy él a vállalkozók fejében mint üzleti szempontból uborkaszezon. Ilyenkor senki nem foglalkozik semmivel, mindenki nyaral, strandol, utazik. Minden mást csinál csak éppen nem vásárol. Te is uborkaszezonnak tekinted a nyarat? Átkozott holtszezon? Ha igen, az...

Június 23: Ma van a Spam ellenes Világnap!

Nem csodálkozok rajta, hiszen naponta tömegével kapom én is a hülyébbnél-hülyébb, gagyibbnál-gagyibb kéretlen reklámleveleket pofátlan spam küldőktől, amelyekben horkolásgátlókat és egyéb nevetséges kínai szemeteket tukmálnak ránk. Míg néhány éve szinte csak külföldi...

Online kampányok készítése, automatizált rendszerek építése

Ugye jól gondolom, hogy Te is azért olvasod ezt a blogot és azért iratkoztál fel a hírlevelünkre, mert... el akarsz adni valamit a honlapodon vagy webáruházadban, ezért feliratkozókat akarsz faragni a weboldalad látogatóiból, azután vevőket akarsz generálni a...

Blog: Miért kötelező üzleti blogot írni?

Persze egyáltalán nem kötelező, az online marketingben semmi sem az. Senki sem kényszerít rá, hogy blogot írj, de ez inkább hátrány mint előny. Mert így magadat kell rákényszeríteni, hogy rendszeresen kihegyezd a "blogíró ceruzádat" (úgynevezett klaviatúra vagy...

Listaépítés 2. – Mi legyen a feliratkozási csali a weboldaladon?

Ami az offline üzletben lehetséges (pl. látom, megfogom, kipróbálom, felpróbálom, élőszóban kérdezek, tanácsot kapok, stb…), az az interneten nem lehetséges. Ezért a neten kisebb a bizalom. Ezért nem működik az azonnali értékesítés és pont ezért működik jól a...

Listaépítés 1. – Mire harap a feliratkozó?

Mi az a listaépítés? Te eladni szeretnél és nem építkezni, ugye? Nos, az interneten alapvetően kétféle értékesítési módszer létezik: 1. Kiteszed a termékeidet a weboldaladra/webáruházadba és várod a vevőket 2. Nem teszed ki a termékeidet a weboldaladra és nem várod a...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 2. rész

Az előző részben átbeszéltük (Hírlevél küldő szoftver: Az email marketing motorja), hogy miért annyira fontos, hogy a weboldalad mellett működjön valamilyen hírlevél küldő szoftver. Ott hagytuk abba, hogy melyiket is válaszd? Az "egyszeri díjas dobozost", vagy az...

Hírlevél küldő szoftver: Az e-mail marketing motorja 1. rész

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Azonban a weboldal csak az információs felületet adja, az online marketing gépezet működéséhez elengedhetetlen egy jó hírlevél küldő szoftver. A hírlevél küldő szoftver az, ami az egész online marketing motorját adja....

Weboldal ami elad, avagy milyen az online értékesítésre alkalmas weboldal?

Az online marketing elsődleges eszköze a weboldal. Ezzel az online felülettel találkoznak elsőként a leendő és potenciális ügyfeleid, vásárlóid, megrendelőid. Ezért nem elhanyagolható szempont, hogy a weboldalad mennyire felel meg az online marketing elvárásainak,...
x

Ez a weboldal cookie-kat használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek. A cookie-adatok a böngészőben tárolódnak, és onnan bármikor törölheti őket.